bättre dag

Denna dag blev mindre apig än gårdagen. Tur var väl det! Tänkte träna idag igen, men eftersom alla mina lata vänner bangade så gjorde även jag det! ;) Skyller på dom alltså. Stack hem till Emma istället och satt och planerade inredning till hennes lägenhet! Ja, hon ska flytta och det är galet! Det blir bussavstånd mellan oss vilket kommer kännas rätt sjukt. Men mkt roligt, för där kommer jag spendera mkt tid! :D

Söta Sara ringde också, på lördag får man äntligen träffa henne! Allt för länge sen. Ser jag fram emot. I morgon blir det middag och mys med Kim, funderar på att laga mat. Hmmm. Eller?..

Nu, bingen. hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: em

jaarå-å! där ska vi spendera tid sörru ;P

2009-02-20 @ 00:25:50
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0