bra kväll

Körde en helkväll igår med bästa Sarorna. Mycket trevligt som vanligt, kan inte bli mycket annat med så bra sällskap. Började med middag på Jensen, vidare till Ego, vidare till Magenta och avslutade hos Saras vän i Vasastan. Hann med en vurpa som gjorde att min ena arm nu förmodligen ser ut som Saras vattenfyllda brottararmar nästan!! Illa alltså. Fick skjuts hem av min gulliga pojkvän, var hemma runt 5 halv 6 och somnade vid halv 7. Vid ett skulle jag befinna mig hos mormor och morfar eftersom mormor fyller år idag. Var segt, men mysigt. Käkade smörgåstårta och lattjade med kusinerna.

Imorgon är det dans hela dagen, jag klagar inte! Eller jo, det gör jag. Har förbannat ont i armbågen... Hur ska detta gå?










Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ni är! :)

2009-02-22 @ 22:07:46
Postat av: Johanna

Jättefin kavaj gumman! Jag skulle vilja ha en likadan fast i svart! Vart kommer den ifrån ? :)

2009-02-23 @ 11:28:25
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0